Wednesday, May 13, 2009

gagak pulang ke sarang

aku balik kampung 11hb haritu.

kali ni naik AGG.lone renjer sesorg.

11.15pg:

aku bertolak dari kolej.x sampai 3KM.

dah jumpa org eksiden.tayar moto pecah.

terbalik anak beranak kat jalan raya.

sian pak cik tu.aku pon sempat berenti dan tolong ape yg patut.

naseb baek ade keta berenti gak.tolong antar g hospital.

lepas tu aku pon meneruskan perjalanan.

12.10tgh hari:

sampai check point 1st.R&R Rawang.

kat cni aku aku mkn tgh hari jap.

bkn la tgh lapaq pon.tp sekadar isi perut je.

minyak isi penuh2.sbb lps ni nak sampai tapah.

mesti minyak abes tross.dah penuh jalan!

1.45ptg:

gila babi ngantuk.naik moto pon leh mengantuk.

ni pon sbb mkn td la kot.naseb baik la aku bule

kawal lagi.mata dah terkebil2 nak tidoq.

berenti jap kat Behrang.cadang nak g tdoq.

tp byk sgt lalat kat ctu.rehat jap.dah 15 minit.

jalan lagi.minyak ade lagi skit.sempat ke sampai

tapah nie??

2.20ptg:

hmmm.nasib baik sempat sampai.meter minyak pon

dah sampai merah dah.pinggang pon cam nak patah.

buntut pon sakit.sabor je laaa.

kat R&R Tapah aku x dok ctu.sebaliknya

aku lepak kat petronas je.letak beg kat tepi

moto jap.cam org gile skit.aku dok lepak sebelah

AGG.dengan x semena2 aku tertidoq......

to be continue...........

No comments:

Post a Comment