Monday, March 30, 2009

aku menghedit akhirnya


aku dah ada blog,so maknanya aku ialah bloggers.
tapi kenapa aku dah updated blog aku???
haa... yang ini yang nak tahu nya.

masalahnya skang ni tengah exam.perlu la stadi.aku bukan nyer pandey mane pon.
kena la stadi.kadang-kadang malas la pulak.
tambah2 skang ni ade facebook yang laghoo tu.
lagi la suka buat menda2 laghoo tu.laghoo la katakan.
so akibat tekanan daripada otai2 bloggers lain,
aku merajinkan la skit mengupdated blog nie.
korang dah pueh hati skg?
mari kita menyanyi.
hahaha



matahari timbul
menyinar cahayanya
burung dihutan
menyeri sayapnya
bunga melalas kembang
rama2 pon datang
alam semesta bergerak seluruhnya

mari kawan2
marilah semua
ikutlah tauladan
mana yang mulia
lihat tumbuh-tumbuhan
hidup berteman-teman
bekerjasama dan berbantu-bantuan

No comments:

Post a Comment